Van bubbels tot plat.

In de wereld van frisdrank en sappen zijn er erg veel ontwikkelingen gaande. Zo is Chocomel gestart met papieren rietjes, wordt de receptuur van de suikerrijke drankjes aangepast, is SodaStream in het gat in de markt gesprongen en ongekend marktleider van homemade bruiswater geworden, wordt plastic steeds actiever vervangen en zijn inkopers ijzeren rietjes (verplicht) gaan sourcen.

De merkpropositie van Coca Cola Zero is verder geoptimaliseerd in de richting van zijn grote broer. Fristi en Chocomel ondersteunen acties met gratis verzending in tijden van Corona. Al blijven sommige zaken hetzelfde, zo hadden drie grote spelers in week 29 2020 Capri Sun in de aanbieding. De actieplanning is soms minder onderscheidend als je zou willen, als je puur op prijs speelt. 

Als inkoper ben ik verantwoordelijk geweest voor het SodaStream-account waarbij vernieuwing in het bedrijf borrelt. Dit heb ik eveneens gedaan voor A-merken als Coca Cola, Sprite, Pepsi, Sisi, 7up, Red Bull, Fristi, Chocomel, Dubbelfrisss, Spa en Bar le Duc. Bovendien heb ik diverse eigen merkproducten ontwikkeld voor retailers.

Graag inspireer of ondersteun ik jou met het optimaliseren van je assortiment en het ontdekken of een eigen merk iets voor jou is. We kunnen de uitdagingen die je tegenkomt bespreken en samen zoeken naar mogelijkheden. Ik denk graag met je mee.

  • 312 sterke frisdrankaanbiedingen vormgegeven
  • 27 leveranciers
  • 3 landen
  • 1500 winkels voorzien van dranken

Tip

Het beste assortiment is het assortiment dat zich verkoopt voordat THT een issue wordt. Zodra dat gebeurt, kun je de colli-inhoud of je assortiment aanpassen. 

Werk Met mij