Minder effect, dat is het wanneer je gewoon gaat praten met de leverancier in plaats van al je gesprekken strategisch voorbereid. Doordat jij concreter wordt richting de leverancier, kan de leverancier jou ook concreter ondersteunen.

Voorbeeld: in de toekomst ga ik mijn online webshop openen waar klanten herhaalaankopen kunnen doen. Of, medio 2022 open ik mijn webshop met deze technische aspecten …. en hierdoor verwacht ik een omzetgroei van 30% te realiseren. Tevens met de leverancier die hieraan mee werken, die ik hierdoor als eerst op het platform heb staan, verwacht ik een omzetgroei van 40% in 2022 te realiseren.

Voorbeeld: elk jaar koop ik voor €30.000 in en vroeg me af is er korting mogelijk? Of dit jaar heb ik een omzetgroei van 20% t.o.v. vorig jaar, namelijk van 25.000 naar 30.000. Ik merk dat de groei wordt belemmert door … en ….. Dit zouden we in mijn ogen samen kunnen aanpakken door …. Hoe staan jullie hier tegenover? De puntjes vullen we natuurlijk samen in. In elke situatie totaal anders.

Samen bereiden we jou gesprekken concreet en professioneel voor. Het leergeld wat je investeert haal je er dubbel en dwars uit. Want het jaar erop kan je de gesprekken zelf voorbereiden met alle nieuwe, opgedane kennis en inzichten.

 

Werk Met mij