Koffie het vloeibaar goud

Leuk dat jij net als ik een passie hebt voor koffie. Mijn ervaring ligt in het opzetten van een private label koffielijn voor Trekpleister, het optimaliseren en uitbreiden van de koffielijn bij Kruidvat en het actiematig inzetten van dit pracht product. Ik heb samengewerkt met Douwe Egberts, Nescafé, Buisman en K&G.

Tevens ben ik verantwoordelijk geweest voor het spaarprogramma van Douwe Egberts bij de Blokker in 2019.

Als ergens onderhandelen op de details key is, is het wel in deze branche. 

 

Trots

We wonnen met de koffiepads de prijs van beste koop van de Consumentenbond in 2016.

^

Marge optimaliseren

Samen de cijfers op een rij zetten en weten waarover je onderhandeld.

^

Welke vragen stel jij jezelf vooraf?

Hoe onderhandel je de beste prijs bij de branders? Hoe richt ik mijn leveranciersgesprekken in? Hoeveel private label leveranciers kies je? Hoe zet je een private label lijn op? Welke verpakkingen zijn commercieel? Wat is een sterke manier om koffie te promoten, naast prijs? Als het om prijs draait, en dat is eigenlijk altijd zo, hoe ga je daar mee om? Wat kan je weggeven en hoe bepaal je je actiekalender? Welke merken werken voor jouw klanten? Hoe gebruik je koffie om de consument jouw winkel in te lokken, zowel online als offline?

^

Onderhandelen

Samen aan de slag met mijn frame work die ik de afgelopen tien jaar heb ontwikkeld.

Werk Met mij