Ieder zijn kopje thee

Kan je ook genieten van alle nieuwe ontwikkelingen en smaken op het gebied van thee? Ik kan uren bezig zijn met de thee proeven en dan niet op de exacte graden zoals een fijnproever, maar zoals de klant het zou doen. Kokend water gieten op het theezakje of de losse thee. Hoe smaakt het dan? Dat is wat er gebeurt vanuit de klant gezien. Daarom is Pickwick, Yogi en Lipton thee gemaakt om met kokend heet water (100 graden) te gebruiken. Mijn aanpak is altijd pragmatisch en gericht op jouw klant.

Graag werk ik ook met jou doelgericht aan jouw ideale assortiment. Dat kan een mix zijn, een puur alleen merken strategie of een private label.

Naast thee ontwikkelen onder een private label, werkte ik veel samen met Pickwick. In mijn tijd met Pickwick hebben we samen schappen geoptimaliseerd, acties sterker gemaakt en samenwerkingen opgezocht. Dit heb ik ook op productniveau gedaan tijdens het spaarprogramma van Douwe Egberts. Douwe Egberts heeft namelijk ook een aparte Pickwick lijn bij Blokker.

Meer winst per verkocht product: laten we samen aan de slag gaat. Samen de onderhandelingen met de bestaande leveranciers voorbereiden en kijken waar (exclusieve) kansen liggen.

 

^

2035 smaken thee geproeft

^

3 beurzen bezocht voor de perfecte rooibos

^

3265 leveranciersgesprekken gevoerd over thee

^

voor 3 landen ingekocht

Werk Met mij