Onderhandelen als een pro

Je kan niet zitten afwachten tot de leverancier naar jou komt met betere condities of een strak marketingplan om nieuwe en bestaande klanten naar jouw winkel te trekken. Je moet zelf de touwtjes in handen nemen.

Net zoals nu met het winkelen op afspraak. Dan zit je toch ook niet te wachten tot er een klant komt. Je roept het op Facebook, je adverteert op Instagram, je hangt posters op in je etalage en je neemt vol enthousiasme de telefoon op als er een klant belt.

Zo is het ook met je condities, je moet flik aan de bak om deze te verbeteren. Dat kan door zelf het wiel uit te vinden, top als je tijd over hebt! Ben je team tijd-te-kort, laten we dan eens bellen. Want ik heb na 11 jaar mijn methode omgezet, zodat ik deze kan delen. Deze deel ik tijdens het traject “onderhandelen als een pro” van 10 weken waarin wij gaan samenwerken. 

We starten met een denderende kick-off van 2 uur en vervolgens werken we elke week 1 uur samen. Ik deel theorie, praktijk voorbeelden en heel veel kennis. Alles specifiek gericht op jouw branche, uitdagingen en leveranciers. 

Na meer dan 6000 gesprekken ken ik ook de stugge, niet meewerkende leveranciers. Samen halen we eruit wat mogelijk is. 

Zou het zonde vinden als je winst laat liggen, dus ik ga dolgraag met jou de kansen oprapen. Onze sessies zijn heel eenvoudig via je telefoon, tablet of computer. Kan met zoom, kan ook gewoon bellen.

 Dus denk je ik wil op een manier dat bij jou past onderhandelen, mail dan JA! naar nienke@retailinkoper.nl