Mijn werk x media
Een greep uit mijn werk in de media en de samenwerkingen van afgelopen jaar. Samenwerken? Mail mij nienke@retailinkoper.nl
retail inkoper x Modefabriek
Boost sales with the right stock
Draw up a strong purchasing plan with Nienke:
she gives three tools to buy even sharper, by
linking your intuition with your data from the
cash register system.
retail inkoper x ankor store
Wat is het geheim van goed inkopen?
Hoe bereid je je perfect voor op de vakbeurs Trendz? Wij spraken inkoopexpert Nienke Hoeksema. Zij deelt met ons haar beste tips voor de beste inkoopvoorbereiding. Lees wat jij moet doen om niets over het hoofd te zien en in te kopen als een expert.
retail inkoper x kooplust
Week van de stenen winkel
Tijdens de week van de stenen winkel heeft Marian Bekkers (links) mijn geïnterviewd over het nieuwe inkoopseizoen. Deze gastmasterclas van 10 minuten draait om: meer verkoop door de juiste inkoop.
retail inkoper x retail trends
Nieuw, inkoopplanner voor de fashion retailers
Ben jij altijd druk met cijferlijsten uitdraaien voordat je op inkoop gaat? Wil jij hierin graag structuur brengen? Of weet je niet precies welke informatie handig is om uit te draaien? Zodat jij exact weet welke cijfers je nodig hebt en hoe je deze (nog) efficiënter kunt gebruiken om jouw doelen te behalen? Dan is deze inkoop planner echt iets voor jou.
retail inkoper x thies design
werk aan de winkel
Wat krijg je als je een Retail inkoper combineert met een Retail designer? Een mega waardevolle podcast over winkelinrichting. Met de combinatie van onze Retail expertise delen we waardevolle tips, inspiratie en ervaringen die jij als ambitieuze ondernemer kan toepassen in je winkelinrichting.
retail inkoper x paskamer magie
masterclass serie voor lingerie ondernemers
Voor Paskamer magie van Fabienne Zwanenburg een 4-delige inkoopserie opgenomen.
retail inkoper x marissa bonants
masterclass voor stenen winkels & merken
Nienke heeft meer dan 12 jaar ingekocht voor Bol.com, Blokker, Kruidvat, Trekpleister, Intersport Lid en Makro. Waarbij ze aan de start stond van prachtige nieuwe merken, die inmiddels gevestigde namen zijn.
Ze deelde haar kennis zowel vanuit de inkoopkant als online of fysieke winkel, en vanuit de merkenkant”.
“Het leukste vind ik mijn successen delen met andere ondernemers, omdat het winkellandschap er elke keer mooier op wordt”
op de hoogte blijven, schrijf je in en
ontvang meteen de checklist
meer dan 450x aangevraagd