Jij hebt een eigen merk of werkt voor een merk
Opgemerkt worden als merk door (grote) retailers
Jij hebt een prachtig merk opgezet. Hoe zorg je ervoor dat jouw merk wordt opgemerkt door de inkopers van grote retailers? Hoe zorg je ervoor dat jouw merk zo aantrekkelijk is dat ze staan te poppelen om schapruimte te maken voor jouw producten?
Zelf heb ik meer dan 12 jaar ingekocht voor bol.com, Blokker, Kruidvat, Trekpleister, Intersport Lid en Makro waarbij ik aan de start stond van prachtige nieuwe merken, die inmiddels gevestigde namen zijn.
Ik weet als geen ander wat er nodig is om op het schap van een retailer te komen. Waar een inkoper naar kijkt. Wat belangrijk is om in te investeren en wat niet. Naar welke cijfers ze kijken en wat jij kan doen als je aan de start staat.
Ik leer hoe inkopers denken en werken, zodat je snapt hoe je ervoor kunt zorgen dat jij door inkopers wordt opgemerkt.
Wil je meteen aan de slag? Download hieronder vast mijn eerste 5 tips!
Start meteen met mijn 5 gouden tips:
Samen een ochtend aan de slag met jouw merk, zodat jij exact weet hoe jij sneller op het schap kan komen.
Hier komt de review van Doortje Scheep te staan.
Hier komt de review van Niels van Vijfeijken te staan.
Op het schap
interactieve ochtend
We gaan samen op mijn kantoor in Amstelveen aan de slag met jouw merk. Ik weet als geen ander hoe inkopers denken en wat belangrijk is.
Dit is een interactieve ochtend over alle manieren om op het schap te komen, en daarmee meer zichtbaarheid en verkopen te genereren voor jouw merken.
Ik leer je hoe inkopers denken en werken, zodat je snapt hoe je ervoor kunt zorgen dat jij door inkopers wordt opgemerkt en met jouw product sneller op het schap komt dan jouw collega.
De ochtend is van 09.00-12.00 uur en is 997 euro ex BTW.